Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Le a kalappal a gödöllői serdülőatléták előtt 2013-07-08 14:27:50 Tizenhárom éremmel (6 arany, 3 ezüst, 4 bronz) tértek haza a tatabányai egyéni országos bajnokságról a GEAC tehetségei
Gödöllői atléta-érmek fedél alatt 2013-02-24 09:29:48 Három arany-, két ezüst- és egy bronz medáliával rukkoltak elő a GEAC sprinterei az országos bajnokságon